2014年9月1日 星期一

2014-09-01 | 維特長老的覺醒!Vitruvius MB suit




話說在EMMET 領悟到成為建築大師的要訣前...
有以下一段對話...


小野貓 : " 長老...我已經把傳說中的救世者帶回來...."
維特長老 : " 好.... 果然係一表人才..."
阿墨 : " 講笑咩...我咩都唔識架BOR..."





維特長老 : " 你未覺醒...係因為時機未到..."
阿墨 : " 時機? "
維特長老 : "嗯...舉過例...31007你覺得如何?"
阿墨 : " 跟INSTRUCTIONS 砌...半粒鐘3個MODE...EASY WIN..."





維特長老 : " 但你有冇覺得...佢個ROBOT MODE 完全唔掂?"
阿墨 : " 咁....做人又唔好咁坦白.... "
維特長老 : "嗯...這就是"時機"...建築大師...動手吧!!"
阿墨 : " 動手? "





維特長老 : "嗚呵啊呀嘛啦沙..............改!!!!"
阿墨 : " OMG "





維特長老 : "31007 限SET改...完成!!"
阿墨 : " IT's AWESOME!! 長老你是如何做到的? "



維特長老 : "一個字...心!! 只要你心中有樂高 , 限SET都可以化腐朽為神奇!! "
阿墨 : " 我明白了~ "




===================================================================

補上更多相關的照片....



控制艙


機體頂部


左面...


正面...


右面...


背面...


腳部...


肩炮...


胸口...


背包...


ACTION POST


ACTION POST


目標發現....迎擊吧!!!



我的LEGO MOVIE MOC MB SUIT SERIES!


謝謝觀賞!

沒有留言:

張貼留言

2014年我有一個夢...

就是希望有一天 , ZITA和ISSAC能一起開開心心地創作屬於自己的MOC...
(註:ZITA & ISSAC , my lovely daughter & son)